22. októbra 2019„ČO VIDÍME A ČO NEVIDÍME.“ PRÍBEH V OBRÁZKOVEJ KNIŽKETimotea Vráblová (Slovenská republika)Cesta z LABYRINTU do priestoru ŽIVOTA? Vizuálny príbeh a jeho presah v životnom priestore dieťaťa. 01_sk_timotea_vrablova.mp3 Margaret Anne Suggs (Írsko)Priblížme sa k ideálom a ku kultúre shakerov cez Abecedárik. 02_sk_margaret_ann_suggs.mp3 Milena Šubrtová (Česká republika)Svet v obrazových príbehoch Pavla Čecha. 03_sk_milena_subrtova.mp3 María Jesús Gil Iglesias (Španielske kráľovstvo)Keď sa v obrázkových knižkách spája text s ilustráciou … 04_sk_maria_jesus_gil_iglesias.mp3 Tilka Jamnik (Slovinská republika)Obrázková knižka pri čítaní medzi generáciami. 05_sk_tilka_jamnik.mp3 Akoss Ofori-Mensah (Ghanská republika) Úžasná maminkina prikrývka. 07_sk_akoss_ofori_mensah.mp3 Markéta Andričíková (Slovenská republika)Od príbehu k výtvarnému umeniu a naopak. (Nad knihami Jany Bodnárovej Moja prvá galéria a Moniky Kompaníkovej Kde je Ester N?) 08_sk_marketa_andricikova.mp3 Björn Sundmark (Švédske kráľovstvo)Vrah vrán: Ilustrácie Igora Olejnikova na hodinách tvorivého písania. 06_sk_bjorn_sundmark.mp3 23. októbra 2019 ČÍTAME V PRIESTORE KNIHY Timotea Vráblová (Slovenská republika)Čo s tým morálnym ponaučením J? Alebo od získavania informácií k ČÍTANIU. 09_sk_timotea_vrablova.mp3 Zoltán Mátyus (Slovenská republika) Unikátny zázrak. 10_sk_zoltan_matyus.mp3 Paul Dakin (Spojené kráľovstvo)Ponorme sa hlbšie: Intuícia pri písaní a pri čítaní. 11_sk_paul_dakin.mp3 Kapka Kaneva (Bulharská republika)VEK MÁ PRIESTOR V OBRAZE. Alternatívne knižné formy ako tvorivý priestor pre čítanie 12p_sk_kapka_kaneva.mp3 Zohreh Ghaeni (Iránska islamská republika)Ako v Iráne pomohli obrázkové knižky deťom zasiahnutým traumou: Skúsenosti v organizácii „Čítaj si so mnou“. 13_sk_zohreh_ghaeni.mp3 Beata Panáková (Slovenská republika)TECHNIKA – REFLEXIA – INŠPIRÁCIA. 14_sk_beata_panakova.mp3 Miroslav Jindra (Česká republika)(Zne)užitie dramatickej výchovy vo výučbe ostatných predmetov. 15_cz_miroslav_jindra.mp3