22. októbra 2019
„ČO VIDÍME A ČO NEVIDÍME.“ PRÍBEH V OBRÁZKOVEJ KNIŽKE
Timotea Vráblová (Slovenská republika)
Cesta z LABYRINTU do priestoru ŽIVOTA? Vizuálny príbeh a jeho presah v životnom priestore dieťaťa.
Margaret Anne Suggs (Írsko)
Priblížme sa k ideálom a ku kultúre shakerov cez Abecedárik.
Milena Šubrtová (Česká republika)
Svet v obrazových príbehoch Pavla Čecha.
María Jesús Gil Iglesias (Španielske kráľovstvo)
Keď sa v obrázkových knižkách spája text s ilustráciou …
Tilka Jamnik (Slovinská republika)
Obrázková knižka pri čítaní medzi generáciami.
Akoss Ofori-Mensah (Ghanská republika)
Úžasná maminkina prikrývka.
Markéta Andričíková (Slovenská republika)
Od príbehu k výtvarnému umeniu a naopak. (Nad knihami Jany Bodnárovej Moja prvá galéria a Moniky Kompaníkovej Kde je Ester N?)
Björn Sundmark (Švédske kráľovstvo)
Vrah vrán: Ilustrácie Igora Olejnikova na hodinách tvorivého písania.
23. októbra 2019 ČÍTAME V PRIESTORE KNIHY
Timotea Vráblová (Slovenská republika)
Čo s tým morálnym ponaučením J? Alebo od získavania informácií k ČÍTANIU.
Zoltán Mátyus (Slovenská republika)
Unikátny zázrak.
Paul Dakin (Spojené kráľovstvo)
Ponorme sa hlbšie: Intuícia pri písaní a pri čítaní.
Kapka Kaneva (Bulharská republika)
VEK MÁ PRIESTOR V OBRAZE. Alternatívne knižné formy ako tvorivý priestor pre čítanie
Zohreh Ghaeni (Iránska islamská republika)
Ako v Iráne pomohli obrázkové knižky deťom zasiahnutým traumou: Skúsenosti v organizácii „Čítaj si so mnou“.
Beata Panáková (Slovenská republika)
TECHNIKA – REFLEXIA – INŠPIRÁCIA.
Miroslav Jindra (Česká republika)
(Zne)užitie dramatickej výchovy vo výučbe ostatných predmetov.